Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

Zašto Seiko preporučuje servisiranje sata na svake tri godine?

Seiko satovi su dizajnirani tako da pružaju preciznost i pouzdanost tokom dužeg perioda. Međutim, kao i svakom osetljivom preciznom instrumentu, satu je potrebno periodično servisiranje kako bi se osiguralo njegovo savršeno funkcionisanje. Učestalost servisiranja zavisi od uslova njegovog korišćenja, ali generalno preporučujemo servisiranje sata svake tri godine u ovlašćenom Seiko servisnom centru.

Kako bi se sprečilo habanje delova sata, mehanizmu je potrebno podmazivanje. Ulje kojim su podmazani delovi mehanizma se troši nakog izvesnih godina rada i to može uzrokovati nepreciznost sata i mogućnost da sat stane.

Tokom servisiranja sata naši časovničari će pregledati njegovo stanje. Očistiće eventualnu prljavštinu i vlagu koje mogu usloviti kvar, dotrajale delove će zameniti novim originalnim Seiko delovima, i ponovo će ih podmazati, kao i proveriti performanse vodootpornosti. 

Periodično servisiranje je takođe važno kako bi se osigurala vodootpornost sata, jer vodootpornost nije trajno zagarantovana. Na nju utiče starenje dihtunga iili deformacija delova sata prilikom slučajnog udarca. Preporučujemo njihovu zamenu prilikom zamene baterije.